Анкета для учнів початкових класів

«Який ти читач?»

Мета. Визначити, чи люблять учнi початкових класiв читати книги, якi саме; дiзнатися, скiльки книг вони прочитують протягом мiсяця, чи вмiють користуватися бiблiотечними каталогами, чи мають домашні бiблiотеки, чи керують батьки читанням дiтей.

1. Чи любиш ти читати книги? Які саме?

2. Скільки книг прочитуєш протягом мiсяця?

З. Яким чином вибираєш книги для читання?

4. В якiй бiблiотецi, крiм шкiльної, береш книги?

5. Як ти добираєш книги: самостiйно чи з допомогою батькiв?

6. Яку книжку ти читаєш зараз?

7. Розкажи все, що ти про неї знаєш.

8. Про що тобi подобається читати?

9. Чи є у вас домашня бiблiотека? Які там книжки? Спробуй розповiсти про одну iз них.

10. Чи вмiєш користуватися біблiотечними каталогами?

11. 3 якою швидкiстю читаєш? Скiльки слiв за одну хвилину?

12. Чи робиш будь-якi записи пiд час чи пiсля читання?

13. Назви прiзвища своїх улюблених письменникiв?

14. Чи читають тобi книжки вдома? Якi? Про що ти з них дізнався?14. Чи читають тобi книжки вдома? Якi? Про що ти з них дізнався?

Чи вмієш ти читати художню літературу?(тест для старшокласників)

Ти вже прочитав чимало книг — і наукових, і художніх. Відвідував інші світи, дізнавався про життя різних людей, вирішував наукові проблеми, занурювався у складні проблеми різних галузей знань. Чи помічав ти, що читання художньої літератури відрізняється від читання науково-пізнавальної книги? Чи задумувався над цією різницею? Чи оцінював себе як читача? Питання тесту організують твою думку в цьому напрямку. Прочитай питання і відзнач придатні для тебе відповіді.

  • 1. Чи швидко ти читаєш художню літературу?

а) Моментально «проковтую»;

б) по-різному;

в) повільно, вдумливо.

  • 2. У якій обстановці ти звичайно читаєш книги?

а) У гучній;

б) у будь-якій;

в) у тиші.

  • 3. Чи перечитуєш ти книги?

а) Часто;

б) ніколи;

в) рідко.

  • 4. Чи цікавить тебе внутрішній світ героїв книг?

а) Головне для мене — дія, сюжет;

б) для мене це найголовніше в художній літературі;

в) іноді задумуюся над цим.

  • 5. Чи включаєшся емоційно в написане автором?

а) Інколи і радію, і сумую;

б) ніколи не реагую, адже це вигадка;

в) іноді, в особливо напружених місцях.

  • 6. Чи виникає в тебе образне уявлення про те, що читаєш?

а) В уяві постають цілі картини;

б) іноді бачу персонажів як живих;

в) ніколи.

  • 7. Чи співвідносиш ти те, що читаєш, зі своїм особистим життєвим досвідом?

а) Завжди порівнюю із собою і зі своєю поведінкою;

б) іноді, коли ситуації схожі;

в) ні, книжкові герої далекі від реальності, і я не знайшов у жодному схожого на себе.

  • 8. Чи цікаві тобі автори художніх творів, як особистості і художники?

а) Кожного разу це зустріч з цікавою людиною, що оригінально мислить;

б) звертаю увагу тільки на знаменитих;

в) автор для мене не важливий, головне, щоб книга була цікава.

  • 9. Чи пропускаєш ти описи природи?

а) Так, вони тільки відволікають від сюжету;

б) іноді затримую на них увагу;

в) ніколи, тому що вони допомагають краще осягти глибину того, відбувається.

  • 10. Чи придумуєш ти продовження прочитаного?

а) Часто програю в уяві різні ситуації;

б) ні, це справа письменника;

в) іноді, якщо цікавий сюжет.

А тепер підрахуй свої бали:

Бали
абв
1321
2321
3132
4312
5133
6123
7123
8123
9321
10132

10—15. Ми можемо привітати тебе: ти — ідеальний читач, читач-художник і мислитель одночасно. Ти спостережливий, емоційний, здатний до співпереживання й уявного перевтілення. Ти чуйний до внутрішнього світу людей. У тебе багата уява і неординарне мислення.

15—25. У тебе є визначений читацький талант. Можливо, тобі не вистачає уважності і більш глибокого аналізу прочитаного. Хотілося б побажати тобі гарних книг на твоєму читацькому шляху, які б цілком захопили тебе і ввійшли у твоє жит¬тя назавжди.

26—30. Ти читаєш художню літературу досить поверхово і з більшою швидкістю, ніж наукову. Очевидно, тобі ще не трапилася книга, яка б цілком захопила тебе, змусила задуматися, вчитатися ще і ще раз. Зроби зусилля — візьми в руки хоча б невелике оповідання і прочитай його, не пропустивши жодного слова, ловлячи між рядків образ автора. Можливо тоді відкриється чудесний світ, повний життя і краси. Спробуй, адже треба колись почати думати, відчувати, страждати. Для цього й існує художня література.

Анкета з вивчення ефективності роботи шкільної бібліотеки

  • 1. Як часто ви відвідуєте шкільну бібліотеку?
  • 2. Чи є в бібліотеці заняття, яке вас задовольняє?
  • 3. Чи подобається вам обслуговування в шкільній бібліотеці й чим воно відрізняється від обслуговування в сільській (міській) бібліотеці?
  • 4. Які книги ви любите читати?
  • 5. Чи задовольняє вас фонд наявної літератури в шкільній бібліотеці?
  • 6. Які масові заходи ви хотіли б відвідати у шкільній бібліотеці?
  • 7. Як часто на допомогу вам приходять знання і досвід бібліотекаря? Ваше ставлення до нього.
  • 8. Що вам хотілося б змінити у шкільній бібліотеці? Що вам до вподоби, а що ні?

Анкета вивчення читацьких інтересів (для батьків)

  • 1. Прізвище, ім'я дитини.
  • Кiлькiсть переглядiв: 178

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Жовтень 2018 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031